Matematičke kompetencije u skupini Tigrići

Jačanje svih kompetencija djeteta, pa tako i matematičkih,
temelji se na humanističkom razvojnom pristupu, što zapravo znači da polazimo
od zadovoljavanja svih potreba djece u svim područjima razvoja. Uloga odgojitelja
je da kroz bogatu, stimulativnu i raznovrsnu ponudu poticaja omogućuju djeci
slobodno istraživanje i usvajanje matematičkih kompetencija.
U životno-praktičnim i radnim aktivnostima djeca koriste matematiku pri prebrojavanju u skupini, grupiranju u manje grupe, postavljanju stola i pribora za jelo, kod stajanja u vrstu od najvišeg do najnižeg i obrnuto, broje bojice kod šiljenja, upoznaju se s pojmom para kod odlaska na igralište ili u šetnju.
U centru kuhinje ponuđeno im je različito voće i povrće koje mogu razvrstavati prema jednom ili više obilježja. U centru slastičarnice imaju ponuđene novčanice i kovanice kako bi zbrajali i zaključivali koliko je novca potrebno da nešto plate.
Prilikom boravka u vrtiću i na igralištu upoznaju se s prostornim odnosima (lijevo/desno, gore/dolje, iznad/ispod, blizu/daleko i sl. Djeca koriste mjerenje i procjenjivanje koristeći pojmove kraće-duže, lagano-teško, veliko-malo i puno prazno.Prikazuju podatke pomoću simbola, a od materijala koriste metar, daščice jednake dužine, čaše, vagu i sl.